Moviemaking

Hej hej bloggen. Eller hur börjar man ett blogginlägg? Var ett tag sedan jag bloggade nu. Tänkte att jag ska ta tag i det igen för det är ju så roligt att kolla tillbaka på sen, men vi får se hur det går.
 
Mycket har hänt sen senast, har har bland annat spelat in och redigerat en film med mina klassisar och håller i skrivande stund på att redigera en film som en kompis ska ha på en sittning. Tycker att det är både väldigt roligt och utmanande att filma och redigera film. Har inte hållt på med de så mycket tidigare men nu börjar jag lära mig programmet (lightworks) vilket inte gör de hela lika frustrerande. Nackdelen är att det tar så otroligt lång tid att redigera bara.. Men mer filmer kommer det att bli, de kan ni räkna med!
 
Här kan ni hitta filmen jag grjorde med mina klasskompisar som ett tack till alla som tog hand om oss när vi började på liu.
 
 
 

Kommentera här: