En bunt med bilder att redigera

Första sommarlovsdagen idag och jag njuter av att inte behöva plugga. Dagen har inehållit allt från fotboll (både på tv och på en plan i Djursholm) till att måla en förrådsvägg. Sen har jag börjat på listan över saker jag borde ha gjort men inte hunnit med de senaste veckorna. Först ut är att fixa bilderna från UK. UK står för utekravallen och är som det låter en stor utomhus kravall (krav på overall) vid universitetet som i år gästades av Movits. Jag jobbade som fotograf den kvällen och det var minst sagt spännande. Kände mig sjukt förvirrad men lärde mig samtidigt mycket. Att fota en sån stor artist va något nytt och det var längesen jag kände mig så malplacerad, men mer om de senare.
 
Johan ville ha en kram men jag ville ta en bild. Sen fick han en kram och jag fick en bra bild så båda nöjda. (Johan går i min parallelklass)
Erik och Vera

Kommentera här: